Famili

Dato Siti Tak Boleh Berhenti Selfie? Nak Tahu Sebabnya? Jom Kami Bongkarkan Rahsianya..

5.2K
reads

Sekarang ni, trend selfie dah menjadi sebahagian dalam hidup masyarakat moden kita kan. Boleh kata dalam akaun sosial media anda tu tak lengkap lah kalau tiada selfie.

Tak terkecuali Diva No 1 negara kita ni. Katanya, beliau memang dah tak boleh berenggang dengan Vivo V5 Plus ni. Asyik nak selfie saja. Hmm.. apa yang hebat sangat Vivo V5 Plus ni sampai jadi kegilaan Dato Siti.. Jom kita baca!

NAK SELFIE ANDA SECANTIK SITI NURHALIZA?

picture1

Untuk anda yang kaki selfie tu, Vivo V5 Plus ni memang sangat sesuai untuk anda. Selain dilengkapi dengan kamera depan bercahaya lembut 20 MP yang memastikan setiap satu gambar yang diambil mempunyai kejelasan indah dan jelas, Vivo V5 Plus ini juga ditambah dengan 8 MP  lens kamera kedua yang dapat menangkap setiap inci gambar anda dengan lebih terperinci.

Seronoknya kalau kualiti selfie anda seperti gambar yang diambil di studio kan? Jangan risau, sebab dengan Vivo V5 Plus semua tu tiada masalah!  Ciri cahaya lembut yang ada pada Vivo V5 Plus ni, dapat wujudkan kesan-kesan pengcahayaan studio fotografi profesional yang boleh menjadikan anda kekal jelita dalam apa jua keadaan.

Tak perlu ambil beribu selfie untuk dapatkan hasil yang terbaik, cukup dengan satu klik. Jangan terkejut kalau orang tersalah panggil anda Dato Siti nanti!

DALAM GELAP PUN BOLEH SELFIE!

Selain itu, kamera selfie bercahaya lembut ni juga mampu berfungsi di bawah kadar cahaya rendah dan juga dalam semua keadaan pengcahayaan. Jadi, anda tak perlu risau untuk mengambil selfie dalam suasana yang gelap! Menarik kan?

KUALITI FOTO SEPERTI KAMERA DSLR

screen-shot-2017-04-19-at-11-11-07-pm

Apa yang lagi menarik, Vivo V5 Plus ni juga boleh menghasilkan efek bokeh setanding dengan kamera DLSR dengan mewujudkan latar belakang yang kabur tetapi sangat cantik dan penuh dengan nilai estetika.

Mesti setiap gambar yang anda tangkap nanti hasilnya bagaikan pro dengan Viva V5 Plus!

ROSE GOLD YANG KINI ‘IN’!

vivo

Vivo kali ini tidak cliché dalam bermain dengan warna apabila mengeluarkan Vivo edisi baru iaitu V5 Rose Gold yang sememangnya cool dan trendy. 

Pemilihan warna Rose Gold juga adalah untuk mewujudkan unsur sofistikated dan ingin lari daripada warna kebiasaan hitam putih yang membosankan pengguna.

Dalam masa yang sama, ia juga membawa nilai kemewahan dan populariti sesuai dengan duta Vivo iaitu Dato Siti Nurhaliza sendiri.

NAK TAK BERCUTI KE HONG KONG, TV LED 52”, VIVO V5 PLUS SECARA PERCUMA?? EKSLUSIF UNTUK ANDA!

hongkong

Anda nak menangi kesemua hadiah di atas, macam ni caranya.. Mulai 28 Mac 2017 hingga 30 April 2017, setiap outlet Vivo atau cawangannya di seluruh negara akan mengadakan peraduan beli dan menang dengan setiap pembelian Vivo V5 atau V5 Plus sahaja.

Hanya beli Vivo V5 atau V5 Plus dan anda layak untuk menyertai peraduan ini. Rugi tau kalau anda lepaskan peluang ni. Jangan lupa ramai-ramai serbu outlet atau cawangan Vivo yang terdekat ni tau!

Untuk maklumat lanjut,layari laman web Vivo ini.

 

Yang Popular

To Top