Business

[VIDEO] Gelagat Wanita Ini Berniaga Sure Buat Korang Terhibur. Gigih Wei!

8
SHARES

Kalau tengok drama atau telemovie dulu-dulu, mesti babak yang tunjuk cara orang dulu berniaga. Ada yang pergi rumah ke rumah, ada yang buat demo kat rumah dan panggil satu kampung datang tengok.

Samalah macam sis kita sorang ni. Macam-macam gelagat dia waktu menjual. Geli hati pulak admin. Haa..Korang tengoklah sendiri video ni.

Nak berniaga ni kita tak boleh ada perasaan malu. Lagi satu, minat kenalah mendalam. Barulah apa yang kita impikan akan jadi kenyataan, macam Puan Padzilah ni. Hanya dari minat, dia berjaya jadi usahawan telekung Siti Khadijah. Dari 200 helai telekung, kini dah terjual lebih banyak setelah dia masuk pasaran secara online.

Berniaga atas talian memang senang!

Kalau nak ikutkan, perkembangan cara orang berniaga ni makin lama makin canggih. Dari konsep rumah ke rumah, diorang beralih ke jualan di kedai atau butik. Sekarang ni, dah ada konsep berniaga secara online, semuanya di hujung jari. Dah tak payah buang masa dan duit untuk sewa kedai. Duduk kat rumah pun korang dah boleh jadi peniaga.

Paling penting, korang jujur dalam urusan jual beli secara online ni. Sekarang pun memang ramai yang dah berniaga secara online. Cakap pasal meniaga online, dengar cerita Lazada akan buat kempen Jualan Mega Pertengahan Tahun pada 12 Julai ni. Jadi, inilah masa korang untuk rebut peluang mendaftar sebagai seller. Dapatkan maklumat lanjut di LAZADA.

Tak ada sebab untuk korang katakan tak pada peluang yang ada ni. #apaALASANanda

Most Popular

Waktu Solat

1 January 2017, Thursday
Subuh
00:00am
Syuruk
00:00am
Zuhur
00:00am
Asar
00:00am
Maghrib
00:00am
Isyak
00:00am

Waktu Solat Ini Dibawakan Oleh
Waktu Solat Malaysia

To Top