Kini Trending

Syok Raya Bersama Poh Kong! Ada Beg Percuma, Tawaran RM 1 & Cabutan SYOK Bernilai Sehingga RM 30,000!

3.1K
SHARES

Para wanita ni bila cakap mengenai barang perhiasan atau barang kemas, memang tak dapat dipisahkan. Mana taknya, sudah menjadi fitrah mereka suka berhias untuk kelihatan cantik dan indah kan? 

Memandangkan raya pun dah nak tiba tak lama lagi, bolehlah anda tengok-tengok dulu koleksi barang kemas Koleksi Anggun dan Tranz oleh Poh Kong ni. 

Katanya banyak juga promosi dan lucky draw yang anda boleh dapat bermula 24 Mac hingga 31 Mei ini. Fuhh…memang #SyokRayaBersamaPohKong tahun ni!

Ada 7 design yang anda boleh pilih dari koleksi Anggun & Tranz!

Sebelum kami cerita pasal promosi tu, admin nak tunjuk sikit dekat anda semua rekaan yang menarik sempena Raya. Ada lebih 7 design yang anda boleh pilih dari Poh Kong melalui koleksi Anggun dan Tranz. Memang rambang mata tau kalau tengok ni! Antaranya adalah:

  • Karya Anggun Bangle

Bagi koleksi ini, ia mempamerkan beberapa lambang Malaysia yang paling ikonik iaitu ketupat, buah durian, manggis dan sebagainya. Yang paling nampak nampak unik dan menarik bila ada perkataan “SYOK” dekat situ. 

Memang cantik betul kalau anda padankan dengan gelang atau dijadikan sebagai loket.

  •  Anggun Bangle

Bangle Anggun ni pula boleh tampak anggun dan sweet tau bila anda menggayakannya. Dengan kilauan permata berwarna ini pasti akan menambah sentuhan keindahan dan keceriaan hari anda baik siang ataupun malam.  

  • Koleksi Melur 

Melur mendapat inspirasi daripada keindahan dan kesucian bunga melur. Ia mempamerkan kesenian dan kemegahan yang menyerlah, melati ikonik dalam pelbagai tetapan dan reka bentuk. Koleksi loket, cincin dan anting-anting yang menakjubkan ini mendahului dalam menentukan daya tarikan dan kemeriahan bunganya. 

  • Koleksi Manja

Koleksi Manja ini pula direka khas untuk si comel anda! Kilauan loket, cincin, anting-anting dan gelang ini bakal menjadi tarikan pada pagi Raya nanti. 

  • Rantai tangan Alamanda 

Dihiasi dengan reka bentuk bunga Alamanda, ia bakal memancarkan daya tarikan dan nampak menawan buat si pemakai. Dengan bermotifkan flora di situ membuatkan ia kelihatan ringkas namun menyerlah!

  • Loket Bunga Raya

Bunga raya gah bergaya! Loket yang cantik ini memperlihatkan kehalusan seni pertukangan dan keindahan bunga yang berkembang mekar. Pasti menyerlahkan penampilan si pemakai dan layak disimpan untuk kenangan sepanjang zaman.

  • Rantai Leher Klasik Tranz

Rantai leher Klasik Tranz ni pun tak kurang juga cantiknya! Ia tampil dengan karya seni retro yang menakjubkan. Dari reka bentuk dan seni kemelayuan kelihatan terserlah dan terpancar di situ.

Fuhh, bila tengok semua design ni, memang terpikat betul!

Boleh dapat beg jut percuma kalau membeli di kedai Poh Kong. Mesti excited kan?

Dah habis cuci mata tengok semua koleksi tu, jom lah tengok apa pula tawaran menarik yang lain di Poh Kong ni. Ha… kalau anda nak tahu, buat pelanggan yang pergi sendiri ke kedai mereka dan membuat pembelian disana, anda berpeluang untuk mendapat beg jut yang cantik secara percuma tau! 

Kalau anda dah jadi ahli, anda boleh dapat beg jut dengan membuat pembelian minimum RM1,500 sahaja! Manakala bukan ahli pula, anda perlu membuat pembelian sebanyak RM2,000. Syok kan! Jom serbu cepat sementara stok masih ada! 

Tebus baucar & menang hadiah melalui aplikasi Jeweland!

Bukan tu je, kalau Poh Kong nak bagi hadiah bernilai sehingga RM30,000 sempena cabutan bertuah ni, anda mesti nak kan? Tapi, macam biasalah, kena download dulu aplikasi Poh Kong Jeweland. 

Dari situ anda berpeluang untuk mengumpul mata dan juga layak untuk menebus baucar raya dari mereka dengan mata ganjaran yang lebih rendah.

Berpeluang untuk dapatkan Koleksi Anggun berharga RM1 & diskaun RM10 serta penghantaran percuma!

Selain itu, mereka juga menawarkan barang kemas bernilai RM1 sahaja pada setiap minggu buat sesiapa yang membuat pembelian melalui eShop Poh Kong. Eh biar betul? 

Ha…tak cukup dengan itu, setelah membuat pembelian di eShop Poh Kong, anda juga boleh dapatkan potongan sebanyak RM10 serta penghantaran percuma bagi setiap pengguna baharu tau. Ha…ni pun anda kena cepat tau sementara stok masih ada! 

Bukan tu saja, anda juga boleh bermain mini games di Facebook & nikmati pelbagai hadiah menarik! Wow!

Ha…paling best, sempena raya kalini, Poh Kong ada buat giveaway tau! Syaratnya korang kena bermain 2 mini permainan. 

Perlawanan tersebut akan melayakkan anda untuk memenangi hadiah yang menarik bagi setiap pemenang. Memang kaw-kaw eh Poh Kong nak bagi ni. Mesti anda tak sabar nak join kan? Jangan lupa rebut peluang ni tau! 

Tak sabarnya nak melaram dengan Koleksi Anggun & nikmati pelbagai promosi dari Poh Kong ni!

Jadi, tunggu apa lagi guys? Jom lah tengok-tengok dulu Koleksi Anggun di Poh Kong, lepas tu anda buat pilihan sendiri. Bukan setakat dapat barangan kemas, malah dapat pelbagai manfaat dari pembelian tu. Memang puas hati dan tak sabar nak beraya tahun ni! 

Untuk info lebih lanjut, boleh klik mana-mana link dibawah: 

Website: https://www.pohkong.com.my/

Facebook: Poh Kong Jewellers

Instagram: @pohkongmy

Eshop: https://eshop.pohkong.com.my/

Lokasi: https://www.pohkong.com.my/location/locateus

MASAKAN TERBARU DARIPADA MYRESIPI

CERITA SENSASI DARIPADA BERITA HARIAN

To Top
SKIP THIS AD ×