Famili

Menyampah! Bengang Dengan Lalat, Semut & Lipas. Ini Tips Halau Mereka Daripada Hidup Anda

6.4K
SHARES

Eei, bengang betul dengan serangga pengotor ni. Baik lipas, semut dan lalat semua sama sahaja. Memang menyampah betul. Nak tinggalkan makanan di atas meja takut semut datang. Eei kotor tau. Haa.. ni min nak share macam mana nak halau serangga dengan mudah. Tips yang pertama, anda mesti gunakan daun sirih. Taburkan saja daun sirih yang sudah disiat-siat pada kawasan serangga pengotor ni berkumpul.

Selain daun sirih, anda juga boleh gunakan serbuk kunyit tau. Anda halang laluan serangga ini dengan menaburkan serbuk kunyit di sepanjang perjalanan yang membolehkan mereka masuk atau lalu ke dalam rumah. Nak lagi senang, guna je serai wangi. Tapi susah nak carik serai wangi ni, tapi admin ada cara mudah macam mana nak dapatkan. Gunakan je SWiPEL keluaran AFY Haniff!

Gunakan SWiPEL KELUARAN AFY Haniff. Cepat, Murah & Efektif!

Haa.. mesti anda di luar sana pernah lihat botol seperti ini kan? Asyik AFY Haniff je yang keluar. Siapa pernah dengar iklan AFY Haniff di corong radio, kita geng! Kalau dulunya lebih dikenali sebagai Serai Wangi AFY Haniff, kini selepas rebranding ia ditukar dengan SWiPEL. Senang lah nak sebut, kalau tidak tersasul mak nak menyebutnya.

SWiPEL keluaran AFY Haniff memang mesra untuk menghalau lipas, semut dan lalat. Sesuai digunakan di dalam dan luar rumah. Yang penting SWiPEL terdapat dalam 2 pilihan iaitu serai wangi dan pandan tau! So, anda pilih je bau mana yang anda suka.

Pelbagai fungsi SWiPEL. Jom cuba di rumah!

Eeei, tengok pun dah geli. Yang kena tu macam mana lah? Haih! lelaki pun tak terkecuali okay. Ada je yang meremang kalau tengok serangga macam ni kan. Sebab lipas bukan sahaja kotor tapi serangga seperti ini boleh menyebabkan penyakit yang serius okayHaa..nampak sahaja kecil tapi berbisa dan boleh buat kita terkena kudis, cirit-birit, penyakit taun dan banyak lagi.

Selain itu, peti sejuk juga menjadi tempat anda menyimpan barang-barang basah dan makanan seperti sayuran, buah-buahan, makanan yang tidak habis dan banyak lagi. Kesan dan bau di dalam peti sejuk memang buat anda pening kepala untuk mengatasinya. Hmm. Jangan risau,gunakan saja SWiPEL untuk membersihkan dan hilangkan bau peti sejuk anda!

Senang je nak guna. Sekelip mata je kerja rumah dah siap dengan SWiPEL ni. Anda hanya perlu goncangkan botol, sembur dan lap guna kain kering untuk menggunakan spray SWiPELYang nak gunakan pekatan SWiPEL pun boleh. Hanya campurkan pekatan dengan air dan sedia untuk di mop. Dah tak perlu bilas pun. Sambil mencuci serangga pun lari. Gitu!

Wow, hebatnya SWiPEL!

Tiada yang selamat selain SWiPEL tau. Nak tahu apa kehebatannya? Haa.. untuk pengetahuan anda SWiPEL ini menjadi penghalau serangga semulajadi tau. Yang paling penting ianya berasaskan herba semulajadi, tidak beracun dan selamat pada manusia, haiwan dan persekitaran.

SWiPEL juga tiada bahan kimia berbahaya dan tidak mudah terbakar atau meletup. SWiPEL juga ada dalam bentuk semburan, pati, kiub, lilin dan minyak pati.

Jom dapatkan SWiPEL KELUARAN AFY Haniff sekarang!

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan SWiPEL keluaran AFY Haniff di pasaraya yang berdekatan dengan anda. Pastikan anda cari di bahagian rak penghalau serangga tau. Nak lagi mudah, anda juga boleh dapatkan sampel PERCUMA daripada Skuad Roadshow AFY Haniff. Eh tapi jangan lupa untuk follow FB AFY Haniff untuk tahu tarikh dan tempat roadshow. Anda juga berpeluang untuk sertai kempen “Tukar Kepada Yang Lebih Selamat” yang dianjurkan oleh skuad AFY Haniff.

Bukan itu sahaja anda boleh juga beli di Lazada, Shopee taip je AFY Haniff. Jom beli SWiPEL AFY Haniff penghalau serangga dan penghalau perosak rumah tangga. Haha. Rugi wei kalau tak beli!

Sebarang informasi terkini boleh klik link ini :

Website : www.afyhaniff.com

Facebook : AFY Haniff

Instagram : @afyhaniff_consumer

Most Popular

To Top