Famili

Kalis Air! Tahan Lasak! 24 Frame Per Saat.. RX0 Rakam Detik Terbaik Anda Dalam HD!

5K
reads

Siapa je yang tak nak ambil gambil dan video yang menawan dan awesome kan? Tapi itu semua bukan masalah lagi. Berbekalkan dengan hanya satu kamera kompak kini anda setanding dengan juru gambar profesional.. Saiznya yang kecil memudahkan ia dibawa kemana-mana sahaja. Kecil-kecil cili padi la katakan, inilah  RX0 kamera  kompak alaf baru tanpa sempadan!

Comel! Namun, direka dengan pelbagai komponen awesome yang akan memberikan anda pengalaman terbaik dalam merakam video atau mengambil gambar.

RX0 kamera kompak yang direka khusus dengan spesifikasi hebat ini memang tidak akan mengecewakan anda. Dengan saiz berukuran  59mm x 40.5mm x 29.8mm (WxHxD) ianya ialah kamera kompak terkecil yang pernah dihasilkan. Namun keupayaannya yang luar biasa dalam menghasilkan gambar dan video berkelas tinggi membuktikan RX0 berada dalam kelasnya yang tersendiri.

SPESIFIKASI HEBAT! SONY RX0 KAMERA KOMPAK ERA BARU!

Tiada lagi gambar blur atau bergoyang. Hanya gambar dengan kualiti terbaik atau HD bakal anda miliki. Inilah RX0 kamera kompak idaman semua.

Lengkap dengan  imej sensor 15.3 MP6 Exmor RS CMOS lebih besar berbanding kamera lain yang seumpamanya RX0 menjanjikan satu pengalaman yang mengasyikkan sewaktu menggunakannya. Inilah kelebihan bagi RXo yang mempunyai sensor dengan saiz 1 inci. Dahsyatkan?

Selain menggunakan processor BIONZ X® dan lens mudah alih ZEISS® Tessar T* 24mm F4, RX0 akan memberikan  anda gambar dan video dengan kualiti HD ( High Defination). Lebih menarik RX0 mampu mengambil gambar sehingga 24 frame per saat.. Awesome habis kan? Maknanya kalau ambil gambar orang berlari atau buat apa-apa aktiviti pun memang cantik la gambar tu, tiada lagi gambar blur.

Kecil! Namun keupayaan RX0 tidak boleh dipertikaikan lagi. Direka sebagai salah satu kamera kompak terbaik dunia RX0 cukup sesuai digunakan untuk amatur dan profesional photographer kerana ianya mudah dikendalikan.

Tambah menarik melalui aplikasi The PlayMemories™  anda mampu connect sehingga 5 kamera RX0 bagi tujuan penggambaran secara wireless. Bukankah ini akan memudahkan anda kalau nak shooting video terutamanya bagi kegunaan studio. Wah! Dah acah-acah pro-photographer pulak.

Kini aktiviti air bukan lagi satu halangan buat anda. Merakam memori terindah bersama yang tersayang ketika melakukan aktiviti air kini mampu dilakukan oleh sesiapa sahaja termasuk anda.

Bagi anda yang suka buat aktiviti air, jangan bimbang sebab RX0 ialah kamera kompak kalis air. Jadi nak ambil gambar masa snorkeling memang boleh sangatlah. Tambahan pulak dengan adanya housing MPK-HSR1, RX0 mampu digunakan pada kedalaman 100 metre dibawah dasar laut. Syoknya! Lepas ni boleh la rakam dan simpan saat indah masa tengah diving, swimming dan sebagainya.

SERBA LENGKAP! AKSESORI TAMBAHAN MAKSIMAKAN FUNGSI..

Inilah dia Housing MPK-HSR1 yang akan membolehkan RX0 berada 100 meter dibawah aras laut. Dengan adanya aksesori tambahan ini, tiada lagi yang mustahil bagi anda yang gemar merakamkan aktiviti air anda.

Untuk anda yang nak memaksimakan lagi penggunaan RX0 jangan lupa untuk checkout dan lihat sendiri aksesori tambahan yang akan memaksimakan lagi pengalaman anda dalam mengendalikan kamera hebat ini dan pintar ini.

RX0 is a new model in the RX series that allows all with creative imagination to shoot with more freedom at every opportunity.Miniature dimensions and all-around versatility maximise creators’ freedom to take and use RX0 anywhere in creative ways. Multi-camera shooting is made easy by its multi-camera control function.Find out more: http://smarturl.it/RX0 #SonyRX #RX0

Posted by Sony Malaysia on Monday, 4 September 2017

Jadi apa lagi yang anda tunggu jom la grab RX0 sekarang jugak.Ye la! Bukan sahaja kalis air ianya juga tahan lasak. Kalau jatuh pada ketinggian 2 meter sekalipun anda tidak perlu risau kerana ianya shockproof dan crushproof. Mana lagi nak dapatkan kamera kompak dengan ciri-ciri hebat ni? Hanya SONY yang memilikinya.

Untuk maklumat lanjut anda bolehlah klik dan singgah sebentar di laman web dibawah:

 

Yang Popular

To Top