Famili

Hanya Guna & Menang 200 Baucar Bernilai RM50 Dengan ZCITY Kaya Raya Special!

448
SHARES

Ramadan dan sambutan Hari Raya Aidilfitri memang tak dapatkan dipisahkan. Setelah sebulan berpuasa, kedatangan Aidilfitri ditunggu-tunggu dan disambut meriah diseluruh negara kerana pada ketika inilah kita dapat berjumpa sanak saudara yang jauh terpisah.

Walaupun, kita masih dalam usaha melawan pandemik Covid-19 dan perlu mematuhi SOP yang ditetapkan, perlu anda tahu, sekarang ni dah ada pelbagai cara untuk kita behubung dengan insan tersayang dan keluarga tercinta antaranya melalui panggilan video, panggilan telefon, boleh jugak Facetime dan Google Meet. Jadi, jangan sedih-sedih!

Kolaborasi bersama Boost, menang 200 baucar bernilai RM50 melalui ZCITY Kaya Raya Special!

Istimewa untuk anda semua sempena kolaborasi ZCITY bersama Boost,mereka nak bagi 200 baucar bernilai RM 50 secara percuma. Baucar ini merangkumi e-baucar bernilai RM30, baucar RM10  untuk bayaran bil dan baucar RM10 untuk Scan&Pay.

Macam mana anda nak jadi penerima baucar RM50 ini? Caranya mudah sahaja. Anda cuma perlu belanja minima RM20 melalui aplikasi ZCITY dengan membuat pembelian barangan Zmerchant, e-baucar, charity dan juga pembayaran bil dalam satu resit. Maka, anda akan menerima 1 penyertaan.

Kalau anda belanja RM100 dalam 1 resit secara automatiknya, anda akan menerima 5 penyertaan. Jadi, lebih banyak anda belanja melalui ZCITY, lebih tinggi peluang anda untuk menang.

**Tertakluk pada terma dan syarat.
**Penyertaan sah bermula 15 April hingga 15 Mei

ZCITY aplikasi rebat & rebat tunai untuk semua!

Tak familiar dengan ZCITY dan tertanya-tanya apa itu ZCITY? Meh sini min explain sikit. ZCITY ini merupakan satu aplikasi rebat dan rebat tunai dimana anda boleh menikmati pelbagai tawaran dan diskaun dengan setiap transaksi yang anda lakukan melalui aplikasi mereka. Siap boleh kumpul mata ganjaran lagi. Best kan?

Jangan salah faham. Ini bukan aplikasi e-wallet yang anda kena topup tu! Sebaliknya, aplikasi ni ialah perantara aplikasi e-wallet anda. Jadi anda tak perlu topup dan sebagainya.  Dengan ZCITY anda cuma perlu pilih e-wallet yang ingin anda gunakan dan buat bayaran. Lebih banyak transaksi, lebih banyak ganjaran yang menanti anda.

Paling penting, ianya selamat digunakan kerana tidak dihubungkan dengan akaun bank, kad kredit dan kad debit anda.

Alif Satar pun guna ZCITY! Duta lagi tu..

Ha! Alif Satar pun guna ZCITY tau. Alif Satar merupakan duta rasmi kepada aplikasi ini. Justeru itu, anda jangan la rasa ragu-ragu dengan ZCITY, sedangkan Alif Satar, selebriti terkenal tanah air pun guna ZCITY untuk menikmati pelbagai rebat dan rebat tunai. Apatah lagi kita kan?

Eksklusif rewards untuk anda pengguna baru!

 

Buat anda yang belum muat turun aplikasi ZCITY, apa kata anda muat turun sekarang juga. Bukan apa, buat pengguna baru, ZCITY akan berikan anda terima mata ganjaran dan baucar tunai bernilai RM13.

Untuk muat turun aplikasi mereka, anda boleh klik sahaja di SINI dan jangan lupa untuk terus buat pendaftaran. Kemudian, selepas terima email pengesahan secara automatiknya dalam akaun anda akan ada baucar-baucar seperti dibawah:

1. Baucar tunai RM5 (terpakai untuk semua peniaga ZCITY)

2. Baucar tunai RM3 (terpakai untuk semua Pembayaran Bil)

3. Baucar tunai RM3 (terpakai untuk semua e-Voucher)

4. 200 mata ganjaran bernilai RM2

Banyak betul kelebihan dan keistimewaan yang anda akan terima apabila gunakan aplikasi ZCITY ni. Nak dapatkan maklumat dan hebahan terkini mengenai ZCITY? Anda boleh sahaja klik link yang disertakan ini>>>https://zcity.io/zcityboostraya.html<<<

 

MASAKAN TERBARU DARIPADA MYRESIPI

CERITA SENSASI DARIPADA BERITA HARIAN

To Top
SKIP THIS AD ×