Pilihan Editor

Beli Barangan Elektrik Dengan Rebat 40%! senQ Berikan Tawaran Terbaik!

Wah! Dah hampir 31 Ogos kan? Cepatnya masa berlalu. tak terasa masa berlalu. Tak lama lagi kita bakal menyambut Hari Kebangsaan. Jadi apa plan anda semua. Tak kan nak duduk rumah je kot. Apa kata keluar jalan-jalan. Masa hari kebangsaan kan banyak sale. Ni lama masanya nak cuci mata dan juga cuci poket.

Beli Barangan Elektrik Idaman Anda Dengan Harga Promosi!

Kali ni admin nak share mengenai tawaran dan sale yang senQ buat untuk anda semua. Oh! Jangan kaget pulak tau, senQ adalah kedai barangan elektrik yang menjual pelbagai barangan elektrik. Macam-macam ada. Anda boleh pilih ikut bajet anda.

Tambahan pulak kali ni anda boleh dapat barangan di bawah dengan harga awesome!

  1. UHD TV – as low as RM788, RCP : RM969
  2. Peti sejuk – as low as RM1429, RCP : RM1725
  3. Mesin basuh– as low as RM629, RCP : RM816
  4. Cooker Hob & hod – RM1749, RCP : RM3331
  5. Periuk nasi– RM295, RCP : RM461
  6. Tablet PC – as low as RM1449
  7. Pengahawa dingin – as low as RM729, RCP : RM1065

Ha! Dahsyatkan promosi mereka? Kaw-kaw mereka bagi promosi kali ni. Harga runtuh. Macam rugi pulak kalau tak beli.

Boleh Melancong Ke Rusia Lagi!

Tapi bukan itu sahaja. Anda tahu tak bahawa bila membeli dengan senQ anda berpeluang untuk melancong ke Rusia? Mesti tak tahu kan? Admin dah agak dah.

Sebenarnya senQ kempen di dah di jalan sejak 1 Jun lalu dan bakal berakhir pada 31 Ogos ni. Ada masa lagi ni. Lebih baik anda ajak encik abang anda singgah senQ. Mana tahu, beli peralatan elektrik tetiba menang pulak trip ke Rusia.

Baucer Tunai RM 100 Untuk Dimenangi!

Orang beratur na… Ramai!!!

Tambahan pulak bagi ahli senQ, anda boleh menang baucer tunai bernilai RM 100. pemberian baucer ni di lakukan sempena 40th Member’s Day. Menarik kan?

Apa-apa pun tertakluk kepada terma dan syarat ye. Nak tahu lebih lanjut kena la singgah cawangan senQ yang berdekatan dengan anda.

Lanjutan Waranti dengan PlusOne Citi Kad!

Tidak hanya itu, bagi pemilik kad keahlian PlusOne Citi, anda akan menerima lanjutan waranti daripada 2 tahun kepada 3 tahun. Bagaimana caranya? Anda hanya perlu flash kad keahlian PlusOne Citi anda pada promoter senQ. Mudah kan?

Bagi anda yang lebih gemar membeli menggunakan kaedah kredit, tak perlu risau ye, sebab senQ tawarkan rebat sebanyak 40%. Jadi beli secara kredit pun anda tak kan rugi. Sebaliknya, sama macam beli secara tunai sahaja.
**Tertakluk pada produk tertentu

Jadi apa lagi yang anda semua tunggu? Inilah masanya nak gantikan peralatan elektrik yang sudah usang. Bila ada sale yang macam ni la kita boleh kawal pengeluaran wang kita. Tak la membazir dibuatnya.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh klik dekat bawah tau!

Website: senQ

Facebook: senQ

Yang Popular

To Top