Famili

Awas! Kemunculannya Mengujakan.. Paparan HD Dengan Skrin 5.7 Inci! Vivo V7+ Smartphone Era Konvergen Anda!

8.7K
reads

Wow! Dahsyat sungguh perkembangan telefon sekarang kan! Kejap je pelbagai model smartphone silih berganti memperbaiki kekurangan smartphone mereka sebelum ini. Tapi yang menariknya entry kali ini admin adalah mengenai Vivo V7+, telefon dengan skrin lebar 5.7 inci dan kamera 24 megapixels tau! Canggih sungguh aih..

Vivo yang terkenal dalam perkembangan selfie smartphone dengan spesifikasi kamera hebat kini, melebarkan sayapnya dalam perkembangan teknologi skrin bagi memberikan yang terbaik buat peminat setia Vivo diluar sana.

SKRIN TANPA BATASAN! PAPARAN HD YANG MENGAGUMKAN! KEUNGGULAN V7+ 

Tidak hanya memiliki skrin 5.7 inci tetapi V7+ juga bakal mencetuskan fenomena baru dengan kamera hadapan 24 megapixels ye! Tak ada lagi smartphone yang memiliki kamera hadapan dengan spesifikasi macam tu. Bukan calang-calang smartphone Vivo V7+ ni.

Bila skrin dah besar, kamera pun dah upgrade mudahlah nak selfie dan wefie lepas ni. Letop hasilnya! Tak sabarnya nak tunggu produk baru dari Vivo ni. Ternyata Vivo V7+ berada dalam kelasnya yang tersendiri.

Tak percaya apa yang admin kata? Jom layan teaser dekat bawah & rasai sendiri kehebatan Vivo V7+.. Jangan bila hati dah tertawan salahkan admin pulak ye!

Nampak tak besar mana skrin Vivo V7+..  Ha! Jadi lepas ni nak main game senang la sebab skrin bukan sahaja HD malah cukup besar. Inilah yang Vivo lakukan bagi memastikan smartphone mereka berada setapak dihadapan berbanding smartphone lain. Game ON!

Jom layan teaser kedua Vivo V7+ yang baru sahaja di lancarkan di youtube baru-baru ini. Anda pasti terpegun!

Klik sini  https://www.youtube.com/watch?v=6D4M7_11Iwo&feature=youtu.be

Yang Popular

To Top