Hebahan

[FOTO] Lebih Fresh, Wajah Baharu Perpustakaan KL Bakal Jadi Tarikan Anak Dan Pencinta Buku

61
SHARES

Berita baik untuk warga Kuala Lumpur, mulai 4 November 2019 (Isnin) jam 2:00 petang, Pustaka KL telah dibuka semula kepada orang awam setelah ditutup bagi kerja-kerja penambahbaikan. Wargakota dijemput merasai perkhidmatan baru, suasana baru dan koleksi buku-buku baru.  Memang cantik dan selesa! #JomKePKL

WAJAH BAHARU PERPUSTAKAAN KUALA [email protected] DATARAN MERDEKA

Setelah ditutup buat seketika, Perpustakaan Kuala Lumpur atau Pustaka KL kembali dengan wajah baharu yang nampaknya lebih segar untuk pengunjung. Membuat pembukaan rasmi wajah baru pada 4 November, ramai yang memuji bahawa dekorasi baharu ini lebih baik dari sebelumnya.

Bahagian surat khabar dan majalah

Ruang buku kanak-kanak

Kelengkapan perabot yang baru dan susunan yang lebih luas.

Cafe pun ada!

Untuk anda yang keliru dengan lokasi Perpustakaan Kuala Lumpur, lokasinya dalah berdekatan dengan Dataran Merdeka. Apa kata anda luangkan masa bersama anak-anak berkunjung ke Perpustakaan Kuala Lumpur berwajah baru ini hujung minggu ini. Bukan sahaja selesa nak membaca buku, boleh juga jadi aktiviti ‘bonding time’ bersama seisi keluarga.

LOKASI PERPUSTAKAAN KUALA LUMPUR @ DATARAN MERDEKA

Waktu operasi adalah berbeza mengikut hari  dan akan tutup pada hari Sabtu dan Ahad minggu pertama serta ketika cuti umum. Berikut merupakan waktu operasi lengkap Perpustakaan Kuala Lumpur:

Sumber : Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Most Popular

To Top