Famili

Jom Tingkatkan Sistem Imunisasi Anak Dengan Cara Mudah Ini, Boleh Buat Kat Rumah Je!

Tularnya penyakit kaki, tangan dan mulut (HFMD) ketika ini membuatkan ibu bapa lebih berhati-hati dengan kesihatan si manja. Penyakit yang mudah dijangkiti ini sangat merbahaya bukan sahaja kepada kanak-kanak, malahan orang dewasa!

Oleh kerana tiada penawar untuk penyakit ini, mengambil tindakan berjaga-jaga adalah langkah yang paling baik. Macam mana nak mulakan langkah pencegahan? Ha, kalau ibu bapa nak tahu, langkah yang paling utama ialah dengan meningkatkan imunisasi badan!

Ada bermacam-macam cara nak tingkatkan imunisasi badan si manja, antaranya dengan ambil supplement Chewies!

Supplement tapi berbentuk gummies dan sedap! Mesti anak-anak suka!

Memang susah nak suruh anak-anak makan buah dan sayur. Ada sahaja drama dan alasan yang akan diberikan untuk mengelak. Sebab tu lah Gummies Chewies Immunilicious ni merupakan jawapan kepada masalah anda tu!

Gummy Chewies Immunilicious ni penuh dengan Wellmune* dan juga mengandungi Yis Beta Glucan semula jadi yang boleh mencetus sistem imunisasi tubuh, seterusnya melindungi badan kita dari sebarang penyakit!

Seramai 97% ibu bersetuju bahawa Chewies Immunilicious Gummy ni mampu merangsang imunisasi anak-anak mereka tau! Si manja anda hanya perlu makan Chewies Immunilicious 2 kali sehari untuk dapatkan tubuh badan yang sihat.

Selain itu, Chewies Immunilicious ini juga terbukti boleh mengurangkan selesema dan juga demam selesema! Bila kanak-kanak jarang sakit, maka cuti sakit pun kurang!

Ada satu perisa je ke Gummy ni?

Chewies ni ada tiga perisa iaitu perisa strawberi, mangga dan juga oren! Boleh lah tukar-tukar nanti bila kasi kat anak-anak supaya mereka tak bosan!

Selain itu, terdapat juga beberapa cara lain untuk meningkatkan sistem imunisasi iaitu:

  • Makan yogurt
  • Makan buah-buahan citrus
  • Pastikan anak-anak dapat tidur yang cukup
  • Elakkan si manja dari terkena asap rokok
  • Makan makanan yang berkhasiat dan sihat

Kat mana boleh dapatkan Chewies Immunolicious ni? Senang tak nak dapat?

Senang je! Anda boleh dapatkan Chewies Immunolicious ni di laman web Shopee mereka disini!

**Mengandungi Wellmune® yang dipatenkan di USA.

  • Wellmune® adalah Yis Beta Glukan yang semulajadi
  • Ia terbukti secara klinikal untuk meningkatkan system ketahanan kanak-kanak, mengurangkan kekerapan jatuh sakit
  • 97% ibu bersetuju bahawa ia membantu untuk meningkatkan imuniti kanak-kanak*

*Kajian dijalankan oleh Home Tester Club pada 16/3/18 dan 4/6/18, 413 ahli telah menerima dan mencuba Chewies ImmunoLicious

Maklumat lanjut boleh klik disini!

Yang Popular

To Top