Rumah

Hapuskan Masalah Semut Dan Najis Cicak Di Rumah. Bagaimana? Ini Caranya!

5.8K
reads

Nak rumah bebas dari najis cicak dan semut? Apa kata cuba petua ini! Selamat mencuba.

“Alamak najis cicak merata-rata! Macam mana nak buat ni?”

Penat lah nak mencuci najis cicak yang merata-rata dalam rumah. Dah guna bermacam jenis penyembur dah tapi masih cicak pun banyak dalam rumah dan sudah semestinya, najis cicak pun banyak. Namun, berdasarkan perkongsian ini, anda mungkin dapat mengurangkan masalah najis cicak. Buka itu saja, nak hapuskan masalah semut pun boleh juga. Jom tengok apa caranya!

konsultasisyariah.com

Selalu tak alami masalah tahi cicak di tepi-tepi tingkap rumah?

Dekat studio ni sebab tak duduk jadi memang selalu ada tahi cicak banyak juga. Sebelum kelas mesti kena cuci dulu. Tak larat oih nak sental dengan berus sebab kadang-kadang jadi keras kerana seminggu sekali barulah ke sana. Jadi sejak 3 minggu amalkan petua ni sekarang takda sangat dah tahi cicak kat tingkap. Bolehlah kalian amalkan.

http://www.viva.co.id/

BAHAN DIGUNAKAN

1/3 cuka makan
1/3 air
1/3 cecair basuh pinggan (guna yang murah pun takpa)

www.facebook.com/photo.

Spray di kawasan tersebut. Mujarab juga jika spray di kawasan yang banyak semut suka melata. 

*Selamat mencuba dan harapnya rumah akan ‘bebas’ dari cicak dan semut!

Sumber: Muna Binti Mohammad

Yang Popular

To Top