Famili

Tak Kering Gusi! Ini 5 Telatah Arrian Dan Andra Yang Mencuit Hati, Dapat Pujian Ramai

8K
reads

Siapa yang tak mengenali anak-anak kepada penyanyi terkenal Tomok iaitu Arrian dan Andra kan? Dua kanak-kanak ini boleh dikatakan sudah menjadi ‘selebriti kecil’ dimana video mereka di laman Instagram ayahnya boleh mencapai sehingga enam ratus ribu tontonan! Bukan disebabkan kecomelan mereka sahaja, malah telatah dan kebijaksanaa dua beradik ini juga turut dipuji ramai dan dijadikan contoh.

www.instagram.com/tomokofficial

Memang seronok betul bila tengok telatah Arrian dan Andra ni, sampai ayah dan ibunya pun tak kering gusi melayan kerenah mereka. Ini kami senaraikan 5 video telatah Arrian dan Andra pilihan Siraplimau yang memang mencuit hati. Terpukau juga bila tengok kecil lagi dah pandai!

www.instagram.com/tomokofficial

GELAGAT ARRIAN DAN ANDRA YANG MENCUIT HATI RAMAI!

1. Arrian belajar Bahasa Cina

mari belajar bahasa cina…nak tanya,betul apa yg arrian sebut ni?

A post shared by Tomok (@tomokofficial) on

2. Andra mencuba tarian singa

3. Arrian takut sangat ubat tu..

saya tak nak masuk ubat bontot πŸ˜‹πŸ—β˜ΊοΈ

A post shared by Tomok (@tomokofficial) on

4. Arrian suruh adiknya diam. Jangan kacau mengaji πŸ™‚

5. “X for Excuse Me”

πŸ—

A post shared by Tomok (@tomokofficial) on

Comel kan telatah dua beradik ni? Kalau nak tengok banyak lagi video-video menarik Arrian dan Andra, boleh ke laman Instragram ayahnya iaitu Tomok ya!

Sumber : Tomok (tomokofficial)

Yang Popular

To Top