Famili

Siapa Sangka Beli Tisu Boleh Menang Wang Tunai RM500 Ribu! Jom Kami Bagitahu Caranya..

Rasanya, macam kat atas ni lah muka anda bila tiba-tiba anda dapat wang tunai bernilai RM500,000 kan? Siapa tak seronok! Bukan sikit tau jumlahnya, rumah pun boleh beli! Tapi, betul ke ataupun angan-angan je?

Yelah, kalau nak tunggu duit cukup untuk beli rumah sendiri, entah bila agaknya. Nak-nak pasangan yang baru berkahwin tu, memang struggle lah nak mulakan kehidupan baru dengan anak-anak.

Siapa kata semua ni hanya angan-angan je? Dengan VINDA Deluxe, anda berpeluang untuk miliki rumah idaman anda tau. Jom kami bagitahu macam mana!

VINDA DELUXE NAK BAGI RM500,000 WANG TUNAI UNTUK ANDA MENANGI!

Kalau anda nak tahu, VINDA Deluxe iaitu jenama tisu premium ada mengadakan satu peraduan yang membolehkan anda memenangi wang tunai RM500,000 dan banyak lagi hadiah lumayan!

Cara nak join pun mudah sangat. Anda hanya perlu:

  • Belanjakan minimum RM20 atas sebarang produk tisu VINDA Deluxe dalam satu resit semasa tempoh peraduan berlangsung
  • Layari www.vinda.com.my/dreamhome, lengkapkan pendaftaran dan muat naik resit pembelian di laman web tersebut. Resit asal tu kena simpan tau.
  • Ada aktiviti dan permainan menarik disediakan untuk mendapatkan mata tambahan juga.

Ingat, lagi banyak mata yang anda kumpul, lagi tinggi peluang untuk anda menangi RM500,000!

Tapi, jangan sedih kalau anda tak memenangi hadiah utama, sebab ada lagi wang tunai lumayan yang anda boleh rebut!

Tempoh Peraduan: 10 Ogos – 23 September 2018

*Voucher membeli-belah hanya akan diberikan berdasarkan resit/penyertaan yang telah dihantar.  

VINDA DELUXE BAKAL REALISASIKAN IMPIAN ANDA!

VINDA Deluxe bukan lagi nama yang asing dalam industri produk dan perkhidmatan kebersihan di Asia, malah mereka sentiasa berikan yang terbaik serta berkualiti dalam setiap produknya.

VINDA Deluxe dengan teknologi Knitted Fibre menjanjikan tisu yang lebih kuat, lebih lembut dan lebih penyerapan, khusus buat anda seisi keluarga. Memandangkan tisu dah menjadi kegunaan kita tiap-tiap hari, apa kata cuba Vinda Deluxe kali ni?

Jom sertai peraduan ini untuk merebut hadiah wang tunai RM500,000, boleh beli rumah idaman anda!

Untuk maklumat lanjut, layari www.vinda.com.my/dreamhome

Yang Popular

To Top