Dapur

Guna Dua Bahan Ini Saja Dah Boleh Hilang 10kg Dalam Masa Dua Bulan, Betul Ke?

3.8K
reads

Nak turunkan berat badan bukan sesuatu yang mudah. Ada sesetengah orang yang mengambil masa sampai bertahun-tahun, barulah turun beberapa kilogram.  Namun, berbeza pula dengan perkongsian wanita ini dimana beliau mengamalkan jus peria katak dan epal untuk menurunkan berat badan. Katanya, berat boleh turun 2 kg tau seminggu!

http://sweetiesaqi.blogspot.my/

HILANG 10 KG DALAM MASA DUA BULAN?

Kau orang betul ke nak diet ni? Nak betul-betul hilang 10 kg dalam masa 2 bulan bukan senang tau. Ini game diet ganas!
Betul boleh bawak ke, menu diet ni boleh hilangkan berat badan kau orang 2 kg seminggu.

Pagi : jus epal + telur setengah masak

Lunch : ikan + sayur
jus epal + peria katak

Petang 6.30 : jus epal + peria katak.

Aku risau pulak tengok kau orang, risau pancit tengah jalan. Sudahnya, aku kurus sorang-sorang.hahaha. Aku nak happy la sikit kalau ramai geng diet. Bukan apa, seronok tengok kau orang berjaya memikat suami sendiri, bukan suami orang. Kali ni menu kita lain sikit, menu ni boleh digunakan untuk kau orang yang cuba-cuba nak diet waktu menyusukan atau selepas. Macam biasa, diet aku adalah diet sihat dan kurus dan kulit yang cantik. Arrrrr, pakej terus diet aku ni. Mampu?

Kalau it hari, epal dengan timun. Yang ini epal dengan peria katak ok. Mula-mula kau orang minum memang tekak rase tak boleh terima. Tapi, bila dah di amalkan selalu jadi sedap! Pejam mata, tutup hidung!Detail semua aku tulis dalam gambar, siapa Tak baca rugi, kalau nak beramal lebih. Share la manfaat ni dengan kawan-kawan.

www.facebook.com/norafiza.mahmud

Peria katak lebih dekat dengan anti penuaan dan kesihatan dalaman. Memandangkan diet cara aku adalah diet sihat, kurus dan muda remaja. Jadi, bahan asas diet cara aku merangkumi dari segala bahan yang memberi kesihatan dalaman dan luaran. Aku akan share kebaikan peria katak ni dalam status yang lain ok. Sementara ni, kau orang amalkan dulu petua diet ni.

Sebiji epal hijau ada lebih kurang 80 kalori sahaja. Kau orang cuba konsistan dengan diet epal untuk menurunkan 2kg berat dalam masa seminggu. Sebab, Epal boleh mengawal nafsu makan Kita secara konsistan sekiranya kau orang konsistan dengan pengambilan jus epal dalam diet harian.

Yes! Peria katak ni pahit sikit, sebab itu aku jadikan epal bahan asas untuk diet. 

*Cuba jangan tak cuba. Mana tahu, selepas amalkan minum jus epal dan peria ni makin ‘slim’ badan tu!

Sumber: Norafiza Mahmud

Yang Popular

To Top