Famili

[FOTO] Kreatifnya Si Ibu, 7 Gaya Si Kecil ‘Berbaju’ Makanan Ini Boleh Buat Anda Cair!

“Bosan lah duduk rumah hari ni, hmm nak tangkap gambar kreatif-kreatif sikit lah dengan baby”

Kalau kita tengok di media sosial sekarang ini, banyak betul teknik fotografi yang dipaparkan oleh ibubapa. Salah satu yang menjadi kegemaran adalah teknik fotografi yang menggunakan benda, pokok atau makanan dijadikan pakaian anak-anak. Kadang-kadang ada yang sampai tak terfikir dek akal bahan-bahan yang digunakan sebenarnya sesuai dengan matlamat foto! Memang kreatif dan anda pun boleh cuba kalau ada waktu lapang nanti.

7 GAMBAR YANG AKAN BUAT BAKAL MEMBUAT HATI ANDA CAIR

Rajin dan kreatif betul si ibu ini menggayakan anaknya dengan bermacam-macam bahan!

 1. Ala-ala ikan duyung

2. One in a melon!

3. Pakai ‘suit telur’ pun ada

4. Letak waffle pun boleh

5. Brocolli!

6. Miss Tomato!

7. Sedapnya pizza!

*Comel kan? Kalau comel, nanti boleh la cuba. Bukan sekadar fotografi, teknik ini juga dapat membantu menambah kepantasan minda kreativiti si manja bila kita tunjukkan gambar nanti!

Sumber: boredpanda.com

Yang Popular

To Top