Business

Jualan Gudang Besar-Besaran Dari Hoe Huat Electric Di Kuala Lumpur Tak Lama Lagi. Weee!

603
SHARES

55-full-hd-smart-led-tv

Inginkan barangan rumah yang baru dengan harga yang rendah dan berbaloi? Walaupun barangan rumah masih belum rosak, apa salahnya kalau nak tambah sikit barang baru sementara harga pun tengah murah ni kan. Promosi hebat!

Jualan gudang secara besar-besaran oleh HOE HUAT ELECTRIC ini akan berlokasi di M3 Mall, Gombak Setia (Stesen LRT Taman Melati). Untuk orang-orang KL tu boleh lah anda semua turun ramai-ramai untuk serbu jualan gudang ni. Memang syok sangat!

BARANGAN YANG DIJUAL SANGAT BERKUALITI. BUKAT REJECT TAU!

1-0hp-aircond

Penghawa dingin yang mempunyai blue fin, evaporation self-cleaning, 24 hours timer dan juga boleh membuatkan anda tidur dengan selesa.

6kg-top-load

Mesin basuh yang mempunyai anti-rust technology, child lock, self-cleaning technology, tub dry technology, fuzzy logic dan juga toughened glass cover.

water-heater

Water heater yang mempuyai AC pump, double safety protection, 5 spray pattern hand shower, mesh filter, 3 dalam 1 stop valve, suitable for high and low water pressure dan juga splash proof protection.

bayu-4-blade-ceiling-fan

Bayu 4 blade kipas ceiling dengan remote controller, senang digunakan, sangat flexible, 3 preset speed selection, 1, 3, 6 hour off timer dan juga 3, 6 hour sleep timer.

Macam-macam barangan dengan pelbagai jenis jenama yang akan dijual. Contohnya seperti Elektrolux, Samsung, Haier, Denn, Pensonic dan Sharp.

Antara jenis produk yang akan dijual adalah bagless vacuum, aircond, DVD Player, washing machine, water heater, peti ais, TV dan bermacam lagi!

HARGA MURAH MELAMBUNG DENGAN DISKAUN HEBAT SEHINGGA 70%! APA TUNGGU LAGI?

170l-2-door-refrigerator

170L door fridge dengan 170L capacity, express ice making, fridge dengan 2 pintu dan AG+ deodarizer.

dvd-player

DVD Player yang mempunyai full-function remote control, support RGB output dan juga USB 2.0 instant play function. 

2

4

5

8

6

55-uhd-4k-flat-tv-1

55′ UHD 4K Flat TV berjenama Samsung yang mempunyai UHD 4K display, purcolor, HDR premium, UHD upscaling dan UHD dimming. Wow!

Terasa macam nak beli semua jenis barangan kan? Sabar dulu. Beli yang perlu je tau. Sebab harga di jualan gudang ni memang murah melambung daripada normal price. Wow, rugi kalau tak beli ni!

12-table-fan

Table fan yang mempunyai 3 blade, 3 speed dan juga 40W, 220-240V 50Hz.

700l-4-door-fridge

700L Peti ais 4 pintu mempunyai J-Tech inverter technology, plasmacluster ion technology, acti-fresh hybrid cooling system, extra cool compartment dan juga ECO mode.

bagless-vacuum

Bagless Vacuum yang sangat ringan, compact size dan juga powerful!

Untuk yang berminat nak datang ke jualan gudang HOE HUAT ELECTRIC ni, boleh lah cari dialamat seperti dibawah ini berserta dengan details:

  • Lokasi: M3 Mall, Gombak Setia (Stesen LRT Taman Melati)
  • Alamat penuh: 67, Jalan Madrasa, Gombak Setia, 53100 Kuala Lumpur, Selangor, Malaysia.
  • Tarikh: 6hb sehingga 9hb April, 2017.
  • Masa: 11 pagi sehingga 9 malam.

MASAKAN TERBARU DARIPADA MYRESIPI

CERITA SENSASI DARIPADA BERITA HARIAN

To Top
SKIP THIS AD ×