Business

Wow! 20,000 Kincir Angin Mini Dekat Seremban? Awesome Habis Pelancaran Iringan Bayu!

20,000 kincir angin dah sampai dekat Seremban oit!! Jadi apa kata luangkan masa anda bersama anak-anak anda datang dan memeriahkan majlis Pelancaran Iringan Bayu anjuran OSK Property. Bukan sahaja kincir angin, ada pelbagai aktiviti menarik untuk kanak-kanak dan orang dewasa.

BANYAK AKTIVITI! BOLEH MENANG HADIAH LAGI!

Bakal berlangsung pada 27 & 28 Januari ini, anda tak patut lepaskan peluang untuk sertai dan jadi sebahagian daripada komuniti acara yang cukup gilang-gemilang ini. Bayangkan mereka ada food truckInstagram contest, bengkel kesenian dan jangan lupa naik shutter-bugs tau! Pengalaman sekali seumur hidup ni.

Ha! Jangan tak tahu pulak majlis pelancaran Iringan Bayu ada macam-macam hadiah menarik yang mereka nak bagi pada anda.

>>> Klik sini untuk pendaftaran

MEWAH! PELBAGAI KEMUDAHAN ADA!

Acara yang bakal berlangsung selama dua hari ini merupakan pelancaran projek Mega Iringan Bayu. Iringan Bayu merupakan township yang dibina bagi merancakkan lagi pembangunan di Seremban. Memiliki fasiliti terbaik! Anda pasti tak nak lepaskan peluang memiliki salah satu unit Iringan Bayu.

Lengkap dengan 4 bilik tidur + 4 bilik air membuktikan, ianya kediaman sesuai dimiliki mereka yang mempunyai keluarga bersaiz sedarhana dan keluarga besar. Bayangkanlah dengan keluasan 2020 kaki persegi, bukan mudah nak dapatkan kediaman dengan harga yang cukup berbaloi ni…

Selain itu , Iringan Bayu ada pelbagai kemudahan lain seperti tasik seluas 22 ekar, kawasan untuk aktiviti sukan dan yoga, kawasan berbasikal, kawasan refleksologi dan banyak lagi. Ternyata Iringan Bayu punyai kelasnya yang tersendiri. Ditawarkan dengan harga serendah RM390K**, Iringan Bayu ialah pilihan yang bijak bagi mereka yang ingin menjadikannya sebagai satu pelaburan masa depan.

** Harga termaktub pada terma & syarat

TANYA APA SAHAJA! MEREKA AKAN BANTU ANDA…

Jadi, masa anda dekat sana nanti tanyalah apa soalan sekalipun tentang Iringan Bayu pegawai mereka ada di sana akan bantu anda. Semoga lepas ni semua kegusaran & keraguan anda mengenai Iringan Bayu terjawab. Nampak tak betapa OSK Property mementingkan kebajikan anda. Bagi mereka kepuasan pelanggan adalah keutamaan mereka.

SEKOLAH? BANK? HOSPITAL? DEKAT JE…

Okay sebelum terlupa, Iringan bayu juga terletak berdekatan dengan sekolah pelbagai aliran seperti Sekolah Kebangsaan, Sekolah Jenis Kebangsaan (Cina) Sekolah Jenis Kebangsaan (Tamil)… Cakap je nak sekolah apa, semua dekat je.. Inilah kelebihan Iringan Bayu. Jadi memang mudah la untuk anda hantar dan ambil anak dari sekolah.

NAK BOOKING TERUS PUN BOLEH… BERBALOI!

Jadi apa lagi yang anda semua tunggu? Save date anda dan singgah ke Majlis Pelancaran Iringan Bayu pada 27 & 28 Januari ini. Bukan apa boleh dapat harga rebat makin murahlah nanti. Dah la tu rumah bukan sahaja mewah dan besar tapi suasana persekitaran pun memang awesome sangat!  Jadi apa lagi yang anda tunggu, jom serbu majlis pelancaran ini ramai-ramai.

>> Klik sini untuk pendaftaran

> Kalender event

 Facebook

 Iringan Bayu

Yang Popular

To Top