Hebahan

Serikan Raya Tahun 2019 Anda Dengan Koleksi Barang Kemas Terbaru Daripada Poh Kong, Mak-Mak Mesti Suka Ni

7.3K
SHARES

Wanita dengan perhiasan memang tak dapat dipisahkan. Lebih-lebih lagi waktu raya. Kalau tak pakai barang kemas, rasa macam tak lengkap. Tapi takkan mahu pakai yang lama sahaja. Jemu dibuatnya. Kalau ada bajet lebih, bolehlah beli dan buat koleksi sempena raya.

Kalau anda mahukan koleksi barang kemas terbaru untuk raya ni, kami mahu rekomen satu untuk anda sekeluarga. Dengan harga berpatutan dan kualiti emas terbaik, anda pasti tidak menyesal. 😘 Koleksi untuk si manja pun ada. Ini dia..

Poh Kong tampilkan Koleksi Alamanda yang mempesona untuk Hari Raya

Anda peminat setia Poh Kong? Sudah pasti tahu bagaimana rupa koleksi barang kemas yang mereka ada. 😍 Dalam banyak-banyak koleksi, kami paling tertarik dengan Koleksi Alamanda ni. Cuba lihat betapa indahnya jika dipakai di Hari Raya.

 

Pada kami, pakai gelang bercorak bunga Alamanda ini sahaja tidak mencukupi. Lebih menawan jika dipasangkan dengan rantainya sekali. Untuk pengetahuan anda, kedua-duanya dibuat daripada pertukangan yang serba rumit dengan emas 916/22K tau. Sangat gorgeous!

Mahu tampil ringkas tapi bergaya di Hari Raya? Boleh ambil set cincin dan rantai ni. Rekaan bermotifkan flora ni nampak ringkas tapi mampu buat anda menyerlah. 😋 Ajak kakak dan adik perempuan pakai ni sama-sama, mesti comel!

Koleksi Karya Anggun oleh Poh Kong buat mak-mak teringat nostalgia lama

Masihkah anda ingat? Waktu kita masih kecil, kita selalu nampak ibu kita pakai barang kemas yang berjuntai. Ada yang berbentuk bunga, binatang, makanan dan banyak lagi. Memang nostalgia. Kalau mahu beli untuk ibu anda, Koleksi Karya Anggun oleh Poh Kong ini memang pilihan tepat!

Gelang dalam koleksi ni nampak menawan dan lain daripada yang lain. Cuba tengok anting-anting dalam koleksi ni. Aduh, teringat pula semasa beraya di kampung dulu-dulu! Sangat antik. Kalau pakai, mesti orang tanya beli di mana. Terus jawab, beli di Poh Kong. 🤤

Gelang bercangkuk ini didatangkan bersama untaian ikonik berbentuk wau bulan, kereta lembu dan dedaun. Namun, untaian ini juga ada pelbagai bentuk lain seperti kuih-muih tradisional. Apa yang menarik perhatian kami adalah anting-anting untaian berbentuk ketupat. Sesuai pakai di Hari Raya!

Awal-awal lagi kami dah beritahu ada koleksi untuk si manja bukan? 👧 Nak tahu rupanya bagaimana? Jom tengok kat bawah ni.

Hari Raya si manja lebih berseri dengan Koleksi Manja oleh Poh Kong!

“Ibu pakai apa tu, adik nak juga!”

Si manja memang pantang kalau nampak ibu dia pakai apa-apa. Dia mesti nak juga. Biasalah tu. Tak nak kalah dengan ibu dia. Bagi anda yang mahukan si manja tampil comel di Hari Raya, Poh Kong ada Koleksi Manja untuk mereka. 😚

Koleksi ini didatangkan dengan gandingan cincin, rantai dan subang yang bertemakan bunga Alamanda. Jika anda pilih Koleksi Alamanda tadi untuk diri sendiri, kemudian pilih pula Koleksi Manja untuk anak perempuan anda, memang lengkap dan sempurna. Bolehlah beli untuk sekeluarga pakai di Hari Raya.

Apa yang anda akan dapat jika beli koleksi-koleksi ini? 🎁 🎁 Selain dapat sampul raya percuma daripada Poh Kong, anda juga boleh masuk peraduan yang mereka buat sempena Hari Raya!

Poh Kong buat Peraduan Beli & Menang, boleh dapat baucar tunai percuma

Untuk pengetahuan anda, Poh Kong mengadakan Peraduan Beli & Menang bermula 10 Mei 2019 hingga 23 Jun 2019. Hadiahnya memang menarik. Anda akan menang baucar tunai yang bernilai sama seperti pembelian anda. Beli lebih, dapat lebih. Seronoknya!

Mahu tahu caranya? Ikut sahaja langkah mudah yang kami beri di bawah. 👉

  • Like  Facebook Page POH KONG JEWELLERS.
  • Muat naik gambar bersama koleksi yang anda beli ke bawah post peraduan.
  • Hashtag #pohkong #buymorewinmore #thisraya
  • Tag  kawan-kawan anda dan share.

Tidaklah susah mana. Mudah sahaja. Lebih bagus jika anda ajak sekali keluarga atau kawan-kawan sekali. Boleh pakat untuk beli sama-sama dan dapatkan baucar tunai tu. Hanya di Poh Kong sahaja ya. 😎

Keluarga anda akan lebih bahagia dan berseri dengan Koleksi Alamanda, Karya Anggun dan Manja ni. Dapatkan di Poh Kong dengan segera. Untuk info lebih lanjut, boleh klik mana-mana link di bawah.

Dah beli baju raya tu, jangan lupa beli barang kemas untuk perhiasan di Hari Raya. Nak beli di mana? Semestinya di Poh Kong. Tempat paling recommended  untuk beli barang kemas. 👍

Sekian, selamat berpuasa semua!

Most Popular

To Top