Sihat

Minuman Saranan Doktor Untuk Cuci Buah Pinggang Dan Lawas Kencing, Guna 5 Bahan Je Rupanya

8.2K
reads

Sistem urinari merupakan sistem perkumuhan yang penting untuk badan kita. Kalau sehari tak pergi ke tandas untuk buang air kecil tu memang tak sah la kan? Jadi, melalui perkongsian dari Puan Hafiezah Abu Zarin yang merupakan pesakit batu karang di laman Facebooknya, beliau berkongsi satu resipi mengenai minuman kesihatan yang ternyata dapat membantu mencuci buah pinggang dan pundi kencing kita. Bukan sahaja mereka yang mengalami masalah buah pinggang saja yang boleh minum, malah kita yang ingin menjaga kesihatan dari peringkat awal pun boleh minum tau. Jom cuba!

http://www.cikguhailmi.com/

TIPS DARI PESAKIT BATU KARANG

Saya sebagai pesakit batu karang dalam buah pinggang dan pundi kencing . Kepada yang kencing tak lawas ,kencing rasa sakit, batu karang ,kencing kotor, apa saja lah yang berkaitan dengan buah pinggang dan pundi kencing,boleh cuba resepi ni…doktor yang bagi. Dia sangat bagus untuk cuci buah pinggang dan pundi kencing. Doktor pesan cuba amal untuk 30 hari. Sehari minum 1 kali sahaja, terpulang nak minum waktu mana.

BAHAN-BAHAN

www.facebook.com/pijah.jeff

1. 1 biji epal hijau (tak payah buang kulit)
2. 1 inci timun (buang kulit)
3. 1 inci lobak putih (buang kulit)
4. 1 inci celery
5. 1 gelas air masak

LANGKAH 1

www.facebook.com/pijah.jeff

LANGKAH 2

www.facebook.com/pijah.jeff

*Blend smua sekali, tak payah tapis.

 READY TO DRINK

www.facebook.com/pijah.jeff

*Senang saja caranya, boleh la kita cuba nanti ya. Jom jaga buah pinggang kita supaya sentiasa sihat!

Sumber: Hafiezah Abu Zarin Pijahjeff

 

Yang Popular

To Top