Famili

Raya Ni Rumah Kenalah Tip Top. Jom Cuba 6 Barang Best Ni Untuk Rumah Yang Lebih Bersih!

1.2K
SHARES

Eh, tak lama lagi dah nak raya.  Mesti ramai yang tak sabar kan? Raya, raya juga, tapi sebelum nak sambut raya tu rumah tu kenalah bersih dulu! Kebersihan merupakan aspek yang paling penting masa raya ni sebab waktu ni lah ramai orang yang akan datang ke rumah.

Tahun-tahun sebelum ni, mesti anda bersihkan rumah sesetengah tempat je kan? Sekarang ni dah tak boleh buat macam tu tau. Kenalah fikirkan keselamatan setiap ahli keluarga yang datang dan juga yang ada dirumah!

Setiap tempat dan setiap sudut kena bersihkan. Membersih ni memang penat dan perlukan banyak tenaga, tapi kalau anda tahu cara dan kaedah yang sesuai, anda bukan je boleh jimat masa, tapi boleh jimat duit juga! Lagi best kalau ada satu pencuci yang boleh selesaikan semua masalah kebersihan rumah anda tu kan?

Clorox boleh membantu! Bukan setakat membersihkan rumah sahaja. Ia juga boleh disinfeksi rumah anda raya ini!

Guna Clorox Bleach untuk menghilangkan kesan kotoran dan membasmi kuman!

[image]

Nak dekat je raya, semua orang dah sibuk nak basuh semua benda kan? Lagi-lagi fabrik yang berwarna putih ni. Anda mesti nak ia nampak lebih bersih dan bebas dari kotoran yang ada kan?

Gunakan Clorox Bleach ni untuk menghilangkan kesan-kesan kotoran yang ada tu. Memang terus bersih nampak macam baru dan ia juga boleh disinfeksi kuman. Dah kemas tu, jangan lupa juga untuk basuh mop dan kain lap anda tu dengan Clorox Bleach untuk disinfeksi segala sisa-sisa kuman yang tertinggal!

Sesuai untuk kegunaan: Mencuci fabrik berwarna putih, membersihkan bilik make-up, mencuci mop dan juga kain lap.

Klik link Shopee ni untuk beli!

Nak membersih tapi nak rumah bau wangi semerbak!

Nak lantai wangi berkilat dan berbau wangi semerbak? Percayalah cakap admin, guna Clorox Clean-Up All Purpose Cleaner ni pasti boleh rasa vibe raya tu!

Ada 3 bauan yang anda boleh pilih iaitu Lavender, Lemon dan Fresh Scent! Wangian lavender tu antara kegemaran ramai orang tau. Pencuci ni juga ada Clorox Bleach jadi, selain dari rumah anda wangi dan bersih, ia juga boleh membasmi kuman!

Sesuai untuk kegunaan: Lantai, dinding, sinki dan kaunter dapur.

Klik link Shopee ni untuk beli!

Ada Kulat dan kulapuk?

Tiba-tiba terperasan ada kulat dan kulapuk dekat dinding? Clorox Mold & Mildew Remover ni boleh membantu!

Anda spray je Clorox Mold & Mildew Remover  yang khas untuk kulat dan kulapuk ni! Menanggalkan kulat & kulapuk dalam masa kurang dari 1 minit. Lagi best sebab anda tak perlu nak gosok kuat-kuat pun. Mesti mak anda terus kagum tengok betapa bersihnya bilik air tu!

Sesuai untuk kegunaan: Sinki, Tub Mandi dan dinding berjubin.

Klik link Shopee ni untuk beli!

Anda tahu tak, mangkuk tandas mengandungi 3.2 juta bakteria per inci persegi?Euww..

Banyak betul bakteria yang ada dekat mangkuk tandas ni! Tapi, anda boleh hilangkan semua tu dalam sekelip mata je dengan Clorox Toilet Bowl Cleaner ni! Muncung dispenser yang lebar memudahkan pembersihan di bawah rim mangkuk tandas.

Paling best sebab anda tak payah bukak Cap nozzle tu untuk keluarkan detergent tersebut! Takde lah asyik hilang atau tersalah letak kan?  Hanya perlu pusing je dah boleh guna. Ada dua bau yang anda boleh pilih iaitu Lavender dan Lemon!

Klik link Shopee ni untuk beli!

Membersihkan dapur boleh menjadi salah satu tugas yang paling memakan masa! Anda guna je ni!

Tapi kalau anda guna Clorox Kitchen Cleaner Spray ni boleh membantu jimatkan masa korang! Spray-spray je dalam masa kurang dari 1 minit dah bersih.

Ia boleh menghilangkan gris & minyak-minyak serta selamat digunakan di kebanyakan permukaan dapur.

Sesuai untuk kegunaan: Kebanyakkan permukaan dapur.

Klik link Shopee ni untuk beli!

Eh jangan lupa bersihkan tempat yang orang selalu pegang jugak!

Anda boleh siap-siap beli  Clorox Expert Disinfecting Wipes! Letakkan di ruang tamu jadi, bila-bila anda nak lap air tertumpah atau tombol pintu, anda boleh terus pakai. Senang! Tisunya juga lebih tahan dan mempunyai kualiti yang terbaik. Tak kisah apa-apa permukaan, semuanya boleh dibersihkan.

Antara area yang paling anda kena titikberatkan ialah tombol pintu, suis-suis, telefon bimbit, tablet, laptop dan alat kawalan jauh.

Nak lagi senang anda letak je dekat pintu masuk rumah tu, senang tetamu masuk terus ambil dan bersihkan apa yang patut kan? Kalau kita nak raya dengan lebih tenang dan selamat tahun ni, kena lah sentiasa bersedia!

Anda boleh dapatkan juga Clorox Expert Disinfecting Wipes ni dalam bentuk 3 saiz iaitu Flowpack 15s, Flowpack 30s and Canister 30s. Mudah nak dibawah kemana-mana juga.

Tetamu pun rasa lebih selesa dan selamat kalau macam ni.

Pastikan anda beli semua produk ni dan bersihkan rumah anda dulu, barulah senang hati nak sambut Hari Raya kan! Dapatkan produk Clorox ni di pasaraya atau kedai berhampiran anda! Online pun ada! Klik je dekat sini!

Untuk maklumat lanjut, layari  laman web Clorox atau Facebook Clorox Malaysia

MASAKAN TERBARU DARIPADA MYRESIPI

CERITA SENSASI DARIPADA BERITA HARIAN

To Top
SKIP THIS AD ×