Pilihan Editor

Boleh Atau Tak Nak ‘Pukau’ Rakyat Malaysia Untuk Pergi Berbelanja Sempena #Watsonsmti?

Mungkin ramai dalam kalangan anda yang sudah mengetahui tentang ‘gelombang’ Watsons Malaysia’s Top Influencer  #Watsonsmti yang berkolaborasi dengan Oh Bulan kan? Pencarian top influencer di Malaysia ini sudah hampir sampai ke kemuncak apabila 12 dari 25 peserta sudah terpilih untuk ke pusingan seterusnya! Memang tak sabar nak tahu siapakah yang bakal merangkul gelaran Malaysia’s Top Influencer ini kan?

DARI TOP 25, KINI TINGGAL TOP 12 #watsonsmti

Setelah menjalani saringan top 25 pada minggu lepas dengan cabaran bertemakan Creative Social Media Story, kini tinggal hanya 12 peserta dalam Watsons Malaysia’s Top Influencer. Ternyata, pemilihan 12 peserta ini berdasarkan kreativiti dan idea yang dipamerkan dalam setiap cabaran yang diberi. Memang power!

CABARAN APA PULA KALI INI? STRESSNYA! #watsonsmti

Dalam cabaran kali ini para peserta TOP 12 ini diberikan PROMO CODE tersendiri dan perlu pastikan followers dan supporters di laman Instagram mereka guna promo code ni sebanyak yang mungkin di Watsons online store sebelum 30 Oktober 2018. Peserta yang mempunyai paling banyak promo code yang ditebus sudah semestinya akan melayakkan diri ke peringkat seterusnya! Boleh tahan susah juga cabaran kali ini.

Jadi, penyokong peserta kena shopping banyak-banyak dengan menggunakan promo code ini. Paling best sekali, peserta terbaik juga boleh memenangi hadiah wang tunai serta hadiah menarik berjumlah sehingga 40k, juga pelaburan promosi dan pengiklanan sehingga RM 5 juta!

WAH! DAH ADA YANG MULA MELAKSANAKAN TUGAS #watsonsmti

Nampaknya para peserta Top 12 sudah mula melaksanakan tugasan yang diberi. Memang kali ini mereka perlu berentap dan berhubung dengan supporters masing-masing supaya promo code dapat digunakan dengan banyak! Ini adalah antara 4 peserta pilihan kami yang nampaknya memang kreatif.

Jangan lupa untuk ke laman Instagram OhBulan (@ohbulanofficial) dan Watsons Malaysia (@watsonsmy) untuk mengetahui segala update terkini. Mana tahu, peserta yang anda sokong boleh menang kan?

Yang Popular

To Top