Rumah

Resepi Makanan Kucing Untuk Gemuk Cuma Guna 2 Bahan Ni. Paling Simple!

234
SHARES
Resepi makanan kucing untuk gemuk

Mesti ramai antara kita yang ada kucing peliharaan dekat rumah kan?

Kadang-kadang tu risau juga kalau kucing kita nampak kurus je…

Macam mana nak bagi kucing lebih gemuk?

Bolehlah cuba resepi makanan kucing untuk gemuk yanh dikongsikan oleh saudari Sara Fini ini.

Cara penyediaannya sangat mudah dan ringkas, hanya guna 2 bahan saja.

Jom tengok resepi makanan kucing homemade yang telah dikongsikan tersebut.

Resepi Makanan Kucing Untuk Gemuk

Resepi meow gemuk

1. Roti gardenia digunting
2. Isi Ikan rebus

Gaulkan semua bahan dan panggillah meow datang makan.

Rujuk gambar di bawah.

:

Ini bahannya. Ikan dan roti saja.

Resepi makanan kucing untuk gemuk

Potongkan roti macam ni.

Ikan pula direbus.

Ambil isi ikan dan gaulkan dengan roti yang dah digunting.

Kemudian gaulkan saja.

Resepi makanan kucing untuk gemuk

Siap!

Inilah hasilnya.

Resepi makanan kucing untuk gemuk

Selamat mencuba!

*Kredit : Sara Fini

Most Popular

To Top
SKIP THIS AD ×