Advertorial

Comelnya!!! Nak Menang Si Comel KouKou? Bulat Dan Gebu Lagi! Jom Ikuti Langkah Mudah ini..❤

0
reads

Comelnya! Perempuan dan kanak-kanak memang tak dapat dipisahkan dengan benda-benda yang comel kan? Tambah kalau bulat dan gebu pulak tu, bertambah-tambah sukalah..Inilah hasil kerjasama Dreamworks Kou Kou dan & 7 Eleven tau!

Anda dah boleh mula kumpul sticker sekarang sebab  kempen khas Dreamworks Kou Kou ni dah bermula sejak 29 Ogos lalu dan sticker diedarkan sehingga 23 oktober. Wow! lama kan?

DENGAN HANYA 3 LANGKAH MUDAH  SI COMEL KOUKOU BOLEH MENJADI MILIK ANDA!

Langkah pertama, belanjakan sekurang-kurangnya RM 5 di 7 eleven dan anda akan dapat satu sticker KouKou.. Tapi kalau anda beli produk rakan kongsi 7 Eleven yang terpilih anda akan dapat satu lagi bonus sticker ye! Jadi boleh dapat 2 dan lebih sticker ikut perbelanjaan anda.

Kedua, kumpul semua sticker tu sampai cukup 22. Cukup je sticker tu, apa lagi yang anda tunggu? Terus je redeem KouKou anda. Ada 20 design KouKou.. Pilih la yang mana anda suka dan tada.. Dengan hanya 3 langkah tersebut  si comel KouKou akan menjadi teman anda. Mudahkan?

Inilah adalah antara design KouKou yang ada. Semuanya 20 design tau.. Comelkan?Mencuit hati betul!

Jangan risau si comel KouKou ni anda dah boleh mula redeem sekarang hingga 30 oktober di semua cawangan 7 Eleven seluruh negara .. Lepas tu dah tak de dah.. Sedihnya

NAK MENANG LEBIH? BOLEH.. JOM JOIN CONTEST AWESOME NI! HADIAH MENARIK…

Tidak berhenti setakat itu sahaja, bila anda dah redeem Koukou anda masih ada cara untuk menang hadiah yang lebih menarik.. Inilah caranya.. Jom baca!

  1. Ambil video kreatif menggunakan aplikasi boomerang (apa yang sedang KouKou anda lakukan).
  2.  Lepastu upload  video tersebut di laman sosial anda.. Facebook atau instagram sahaja ye
  3. Akhir sekali jangan lupa hashtags #DreamWorksKouKou #7ElevenMY #WYDKouKou

Tempoh pertandingan hanya sah bermula 5 September hingga 23 Oktober je tau! Apa-apa pun jangan lupa publickan IG anda okay? Ha! Jadi apa lagi yang anda tunggu jom la pakat-pakat dapatkan KouKou yang comel dan bulat nie. Boleh la jadikan tempat letak pen, hiasan kereta dan mainan anak anda.

Untuk maklumat lanjut klik sini

http://bit.ly/2vEL7Ho

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Yang Popular

To Top